JD the odd (wolfyknight) wrote,
JD the odd
wolfyknight

New stuff...

Well, after being on T this long I will say this much: yay!

I always held this tiny tiny fear that T would send me more into the crazies, like when being preggers messed with my hormones. However, I have never been more stable and baselined 'normal' in my life.

I am actually able to go out in public without feeling like I am going to stop breathing. I am less obsessed (in a bad way) with my body and more confertable being amoung other people.

My voice is changing, not in leaps and bounds just suttle enough that I notice it, and am enjoying the changes. I have less trouble over the phone than I used to. No as many 'no I need to talk to Scott' responses. I have hair on my upper arms, just fuzzy baby type hair, but since I never had hair up there before it is a change. Just like I never had hair on my thighs before and now happily sporting nearly the same amount on the thighs as the calves. Side burns are filling out, and I can get some long fuzzy wuzzy's on my face. just needs to thicken up and it could be called a beard/mustash. For now I have to shave it off cause it looks just plain silly for being so light and fuzzy.

I also have some belly and chest hair, not very much just the baby fuzz and the occational WTF monkey hair.

I am passing more as male, to the point that even when i speak I still pass, which rocks. I have other guys actually talking with me just like I am any other guy. and little kids are starting to think of me as 'that strange man' So a little good mixed with the bad, but heck I am just happy I am finally feeling... well, more like NOT feeling so bizzare.

I am starting to get more worried about trying to afford top sugery because that is very much becoming an issue.

I am also wanting to find someone to date, and I am figuring out I am more straight than I thought I was. I really want a girlfriend.

Part of me feels like, 'oh noes, do I have to give up my rainbow flag!?' The other part just doesn't care either way.

meh, I am happier than I was, and know that yes this is the right path for me, just like I thought. It just is confirmed now.
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

  • 7 comments
Our Pride Center is GLBT, as are a lot of them, so no, I don't think you would have to give up your rainbow flag.
lol, yeah I know, just feels weird to be not as noticabliy queer. still am, just... less noticable.
Glad you're happy with what's going on and where you are headed.
thanks!
I don’t bookmark sites but i will bookmark this! LOL!

Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your blog posts. In any case I’ll be subscribing to your feed and I hope you write again soon!

Please, can you PM me and tell me number of much more thinks about this, I am truly fan of one’s webpage…gets solved properly asap.